Užívateľ

Prihlásiť
Nemáte účet? Vytvorte si ho!
 
Home
OOPS. Your Flash player is missing or outdated.Click here to update your player so you can see this content.

Najbližší zápas

sobota, 20 október 2007
19:30 Hod
FC Nitra
Nitra
: FC Senec
Senec

Tabuľka

    Z S B
Artmedia 12 31:13 28
Žilina 12 28:15 26
3  Nitra 12 17:7 25
Ružomb. 12 19:16 21
Trnava 12 22:15 19
Košice 12 16:11 19
Dubnica 12 14:19 14
Slovan 12 16:16 14
Bystrica 12 15:19 11
10  ViOn 12 10:27 11
11  Trenčín 12 15:32 8
12  Senec 12 9:22 4

Posledné kolo

Senec - Košice 1:1
Bystrica - Nitra 1:0
Trnava - Ružomb. 2:2
Trenčín - Žilina 2:2
Dubnica - Slovan 2:1
ViOn - Artmedia 1:3
Rozšírené zobrazenie

Ligové súťaže SR

Info o tíme:
Tabuľka
Výsledky
Strelci, karty
Graf výkonnosti
Štatistiky sezóny
Rozpis zápasov+výsledky
Krížová tabuľka

Tipovačka Top 5

JAGA 628
Boris88 565
4444 554
dan 548
NIKO 539

Návštevnosť podľa krajín

Tento mesiac 's Top 25
 85 %  Slovak Republic
 4 %  United States
 3 %  Sweden
 2 %  Czech Republic
 < 1.0 %  Russian Feder.
 < 1.0 %  Spain
 < 1.0 %  United Kingdom
 < 1.0 %  Germany
 < 1.0 %  Unknown
 < 1.0 %  Cocos Islands
 < 1.0 %  Poland
 < 1.0 %  Mexico
 < 1.0 %  Austria
 < 1.0 %  Belgium
 < 1.0 %  China
 < 1.0 %  Italy
 < 1.0 %  Australia
 < 1.0 %  France
 < 1.0 %  Ireland
 < 1.0 %  Malaysia
 < 1.0 %  Guatemala
 < 1.0 %  Honduras
 < 1.0 %  Hungary
 < 1.0 %  Japan
 < 1.0 %  Kuwait

Kto je online

Práve je pripojených:
1 Hosť
Bratislavské a trnavské "Mega-zvery" v priamom prenose PDF Tlačiť E-mail
Napísal Mega-Administrator   
pondelok, 01 október 2007
nitriansky kotol
 
    Slovenské mega-derby Trnava-Slovan sa očakávalo s veľkou nedočkavosťou a napätím. Mala to byť mega-oslava slovenského futbalu na najvyššej mega-úrovni, ako aj mega-dôkaz, že naša liga nie je taká slabá, ako svedčia výsledky z medzinárodných konfrontácií. Okrem mega-slabej úrovne zápasu a veľkej návštevy, upútala najväčšiu pozornosť zúrivá mega-bitka medzi tvrdým jadrom obidvoch táborov, ktorej výsledkom bolo osem zranených policajtov a približne päťdesiat, viac, či menej zranených fanúšikov. Na "kvalitnom a zúrivom" mega-fighte má svoj mega-podiel aj polícia, trnavskí usporiadatelia a v neposlednom rade aj mega-pštrosia politika SFZ.

 Na včerajší šláger 11.kola som sa celý deň tešil ako malý chlapec, hoci moje srdce bije pre Nitru, pretože som si chcel okrem dobrého futbalu a skvelej atmosféry nostalgicky pripomenúť svoje „mladé časy“, kedy toto tradičné derby sledovalo celé Slovensko, rozdelené na dva tábory: slovanistický a trnavský.

    Slovenské médiá už niekoľko dní pred derby pútali pozornosť fanúšikov rôznymi upútavkami, prognózami a „zaručenými“ správami z obidvoch táborov. Nikto však neupozorňoval na to, že na štadión prídu aj zúrivé a nepríčetné zvery, maskované trikolórami obidvoch klubov.

    V rámci prípravy na zápas som si pozrel webové stránky Trnavy aj Slovana. Trnavská je podľa mňa na vyššej úrovni nielen obsahom, ale najmä podstatne vyššou sledovanosťou a nekonečnou mega-diskusiou. A práve predpona mega- ma pred týmto zápasom upútala najviac. Trnaváci ju začali používať a používajú na stránke veľmi často v rôznych významoch, ale zrejme najčastejšie v súvislosti s ich mega-pochodmi na rôzne zápasy u súperov. Prečo nie, veď ich výjazdy sú najpočetnejšie a na slovenské pomery naozaj MEGA. A tak aj ja chcem byť IN a preto píšem tento mega-článok. Ani naši Utras nechcú byť „out of water“ a na najbližší zápas sa hotujú na mega-výjazd do BB.

    Futbal svojou úrovňou sklamal každého objektívneho diváka. Hráči podľahli vybičovanej atmosfére. Bojovali zo všetkých síl ale nehrali futbal, na ktorý by sa dalo pozerať. Priebeh zápasu vylepšovali len klasické prekrikovačky východnej a západnej tribúny (možno južnej a severnej) a najpopulárnejší a najviac pokutovaný slovenský futbalový pokrik: ŠK Slovááááááááááán, skurvená Bratíííííslaváááááá……, ktorý tak zľudovel, že ho kričia tak v Košiciach, ako aj v Nitre. Ak chce klub dostať pokutu, stačí ho raz zakričať. Včera ho kričalo mega-krát desaťtisíc Bílých Andelú, za čo by klub mal dostať mega-pokutu. Naší nitrianski ultras v bielych tričkách sú len obyčajní „mega-andílci“ (viď foto)

    Keď na tejto stránke vyšiel 29.8.2007 článok  Trúfnu si naši Ultras v sobotu do jamy levovej? , ktorý upozorňoval na bratislavské mega-zvery, autor si zlízol mega-spŕšku nadávok, ktoré sa dali zhrnúť do základnej mega-myšlienky: Je to mega-hovadina a obyčajné strašenie, lebo záver článku, že “na Slovane ide našim fans doslova a do písmena o holý život” je mega-nezmysel.

    Včerajšok potvrdil pravý opak. Na konci zápasu bratislavské mega-zvery prestali ovládať svoje vášne a zasypali trnavské mega-zvery povytrhávanými sedačkami. Trnavské mega-zvery nelenili a hádzali tiež, čo im prišlo pod ruku. Mega-konflikt sledovalo Slovensko v priamom prenose a v nemom úžase. Mega-polícia pre istotu odišla päť minút pred koncom zápasu s úmyslom, nech sa mega-zvery navzájom vykántria sami. Mega-usporiadatelia z úctivej vzdialenosti dávali pozor, aby ich nikto netrafil. Mega-predstavitelia SFZ určite nič nevideli a o mega-pokute a mega-zákaze nebudú ani uvažovať. Webové stránky taktne mega-mlčia, žiadne mega-stanoviská, žiadne mega-vyhlásenia mega-prezidentov. (trnavská website aspoň uverejnila správu polície). Mega-televízie informujú rôzne, skôr zľahčujú, ako odsudzujú. Len Markíza zatne do živého.

    Skrátka slovenská MEGAHANBA!!!

(Ilustračné foto kotla zo zápasu Nitra-Trenčín, kedy domáci Ultras sami seba urážali pokrikom: Všetci to kričia, Nitra je maďarská p.ča! Našťastie hlásateľ pohotovo zasiahol: Nekričte národnostné urážky! Tongue out)

DSC_0009.jpg DSC_0009.jpg DSC_0009.jpg DSC_0009.jpg
DSC_0009.jpg DSC_0009.jpg DSC_0009.jpg DSC_0009.jpg
DSC_0009.jpg DSC_0009.jpg    

 

mega-tt
 
mega-tt
Príspevky (71)Add Comment
...
Napísal Buben, 01. 10. 2007 19:52
aka je pointa tohto mega-clanku?
to Buben
Napísal Admin, 01. 10. 2007 19:59
Prečítaj si o mega-chvíľu smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
...
Napísal maradona, 01. 10. 2007 20:18
ze fandenie u nas sveci o inteligencii ludi ako slovanisti stale nadavali a trnavaci vacsinu tez ....
Dobrý článok.
Napísal Slepý, 02. 10. 2007 06:33
Len mám zase obavy, že ho plno ľudí nepochopí tak, ako je myslený a autor zase utŕži spŕšku nadávok a urážok. Ale aj takí sme my, Slováci. ak niekto zatne do živého a napíše to trochu inou formou, ako sme zvyknutí, tak nám to vadí. Ale tá podstata nám stále nejako uniká. Nevadí nám brutalita, fighty medzi fanúšikmi, urážky. Vadí nám slušnosť a to, ak na tieto "neduhy" niekto poukáže. Veď zverstvá na štadiónoch patria k futbalu a dejú sa na celom svete,. tak prečo máme my Slováci byť odlišní ?
...
Napísal juuulko, 02. 10. 2007 11:20
zase zbytocny clanok ktory absolutne nepredstavuje realitu co sa tyka ultras nitra.. ach jaj.. stary moj mas asi poriadne komplexy stale z niecoho a ked to mega vsetko sa ti nepaci,naco lezies do megazverskej trnavy
...
Napísal juuulko, 02. 10. 2007 11:21
a nechapem preco na stranke fanklubu sa vyskytuje takyto clanok, ten nehaj na bulvarne denniky ci tyzdenniky a radsej si mal popracovat na dokonalom clanku o nitrianskom mega vyjazde.. tak hor sa na ten clanok, dufam ze vecer tu uz bude
pre admina
Napísal radovan, 02. 10. 2007 14:38
pocuway ma ty pupek tejto straanky....toto je ush druhy clanok ktory si pekne dovrzal....ak sa xces realizovat vydaj knizku alebo napish o tom roman ale neodraadzaj nasu futbalovu verejnost od chodenia na stadiony a thak dalej......po tomto trapnom clanku by sa niektori mozno aj bali zapnut televizor..!!! o co ti vlastne ide,,konecne ma slovenska liga derby ako sa patrii a k takymto zapasom patrí aj to co sa udialo... !!!! a poznamka,ides aj ty do BB???
No jasné
Napísal Jajo, 02. 10. 2007 16:16
tak ako napísal Slepý, zase sú tu reakcie ľudí, ktorí absolútne nepochopili zmysel tohoto článku a nedozreli. Toto nemá s bulvárom nič spoločné. A nikto tu predsa nehodnotí nitriansky ultras, je tam iba jedna zmienka, ktorá je v pohode. Takže Slepý, mal si pravdu. Ak niekto napíše niečo inak, ako sa čaká, tak je zakomplexovaný. Veď sa tu opisuje iba pravda o ton megazápase. Chklapci, nedozreli ste na realitu a asi nikdy nezrejete.
!
Napísal N, 02. 10. 2007 16:18
smilies/smiley.gif smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/angry.gif smilies/sad.gif smilies/shocked.gif smilies/cool.gif smilies/tongue.gif smilies/undecided.gif smilies/kiss.gif smilies/cry.gif
...
Napísal maradona, 02. 10. 2007 16:25
clanok je ok a mali by sa niektori ludia spamatat !!!
to maradona
Napísal Jajo, 02. 10. 2007 16:40
konečne normálny človek sa ozval. Kto to chápe a je normálny, nemôže mu takýto článok vôbec vadiť. Tak to je ...
P.S: Dovetok k článku
Napísal Admin, 02. 10. 2007 17:21
Myslím si, že od slov. futbalu ľudí neodrádzajú takéto články, ale negatívne javy okolo futbalu, ako sa dialo aj v TT. Takýmito článkami si určite neliečim svoje komplexy, na to som už dosť starý a ako hovoria futbalisti: Za vodou. Budem rád, keď sa podarí nášmu klubu zorganizovať kvalitný a početný megavýjazd, ale po doterajších skúsenostiach som dosť skeptický. Cieľom článku bolo a je, aby sme sa všetci zamysleli sami nad sebou, hlavne vtedy, keď sa správame na futbale ako zvery a liečime si tak svoje vnútorné komplexy. Nič viac a nič menej. smilies/cool.gif
Súhlasím
Napísal Jajo, 02. 10. 2007 17:39
s Adminom. Kto to neviem pochopiť, tak má sám komplexy a je zadubený a zaslepený len tým svojím pohľadom. Takáto je realita.
...
Napísal maradona, 02. 10. 2007 18:27
mate pravdu !!!
Dobre ze Admin do toho vstupil
Napísal Tibor, 02. 10. 2007 18:29
suhlasim s nim na 100%. Barani, radsej ani nepiste. Futbal je o sporte a radosti z neho. Nie o vandalizme, alkoholizme, nasili a podobnych veciach. Ake ohne a dymovnice, komu chybaju? Tesme sa z uspechov nasho klubu a povzbudzujme ho k dalsim. Ano, Adminovia (obaja) su pupkom tejto stranky, to si pamataj radovan, bez nich by tato stranka jednoducho neexistovala. Vaz svoje slova a bud Adminom radsej vdacny, ze mas co citat.Je prirodzene, ze nasilnosti v sporte su odsudzovane. Ak to nechapes, si nejaky divny.
...
Napísal maradona, 02. 10. 2007 18:34
a takych divnych je u nas viacej
Nitrianski ultras
Napísal Jajo, 02. 10. 2007 20:15
je zaujímavé, ako dokážu naši ultras urobiť atmosféru, prebudili konečne tribúnu, a ide to bez násilností, pyrotechniky. Viem, že by si to predstavovali úplne inak, ale rešpektujú dohody s klubom. A tak sa potom môžu podporovať navzájom. a nepíšte tu hovadiny, že ultras chodia preto, že im klub dava výhody. To je predsa normálne, lebo aj klub má záujem na "prebudení sa sektoru". Ruku na srdce - kto sa pričinil o to, že je dnes výborná atmosféra na štadióne ?
...
Napísal maradona, 02. 10. 2007 20:21
ruku na srdce? hraci hapal smilies/wink.gif
ale aj ultras
Napísal Jajo, 02. 10. 2007 20:30
myslím že na tom majú svoj "leví" podiel aj oni.
Ešte jeden dovetok. Snáď nám tu na tejto stránke nebudú diktovať nejakí primitívi, čo sa tu má a či nemá písať. To by sme teda dopadli. A toľko reakcií a úplne primitívnych, čo sa objavilo na ten článok k výjazdu na slovan - tak to bola síla. Kto tu chce riadiť a dirigovať, čo je správne a čo nie vo futbale ? Ak má byť spojené s futbalom násilie, bitky, vulgárnosť, trestné činy, tak ktorý rodič dá chlapca na taký šport ? Jasné, že futbal nie sú šacha, ale všetko má svoje hranice a pravidlá. A reakcie Markízy a denníka Šport ste čítali ? Titulok "Besnenie v Trnave" je tiež od zakomplexovaného novinára ? To si môže myslieť iba zakomplexovaný chudák.
...
Napísal maradona, 03. 10. 2007 07:48
videli ste v tv toho co liezol medzi trnavskym a slovanistickym sektorom? to som bol ja smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif jednoznacne mas pravdu neni o com
aha
Napísal Trúd, 03. 10. 2007 14:08
niekto tu písal, že komu chýbajú ohne a dymovnice na štadióne apod. ja sa spýtam: KOMU VADILI? ČO SA TAKÉHO STALO, ŽE ODRAZU NIEKOMU ZAČALI VADIŤ?

a jj, ultras nitra sme všetci postihnutí komplexom menom HOOLIGANS!!!
existuje minimálne 88 dôvodov odsúdiť tento článok a potrestať jeho autora! A.C.A.B.
...
Napísal Zo sektora, 03. 10. 2007 14:14
Autor tohoto článku je zakomplexovaný šašo počmáraný asi tak...komu vadí Ultras Nitra(aktivity)nech k nám do sektoru ani nechodí!
...
Napísal Trúd, 03. 10. 2007 14:47
CONTRO IL CALCIO MODERNO!

LOVE FOOTBALL, HATE MULTI CULTI!
...
Napísal fosfor, 03. 10. 2007 16:25
je skoda ze v nitre sa neutvorii samostatny fanklub ktory by bol alternatiivou pre vsetkyych slusnych fans, myslim si ze casom by tych fasistov co si sami hovoria aki su sprostii mnohonaasobne preraastol. takto ked chce ist niekto do kotla tak musi len s nimi lebo su jedini co to robia v nitre a pocuuvat tam tie ich oplzlosti to je tak na 1 zaapas a never more......
oni nemaju na to aby zorganizovali megavyjazd, oni svojimi prispevkami od toho odraadzajuu i ked vsade hadzu linky na zahlasovanie sa do autobusov...
oni ale maju na to aby tam tie 14-15 rocne deti co sa v tom kotli objavuju ucili tie sprostee nadaavky..
o to im tam ide, a samozrejme pri futbale a v mase je to adrenaliin..
vykopat fasitov a rasistov z nitrianskeho kotla!
...
Napísal maradona, 03. 10. 2007 16:36
uplne pravdu nemas ale vacsinu ano nechapem co tymi vykrikmi sme sprosti a smrt sportu a pod chcu dokazovat ja tam nepojdem a nebudem hento kricat mali by sa ludia spiknut proti nim a vytvorit samostatny fanklub ale to v nitre nie je mozne... smilies/sad.gif smilies/sad.gif smilies/sad.gif
...
Napísal maradona, 03. 10. 2007 16:43
este tolko mozu nam ist prikladom hokejovi fans a hlavne atmosfery v anglicku a nemecku a nikomu tam nechyba a nevadi ze su tam neni pyrotechniky a podobne veci...ale vedia sa zabavat aj ponadavaju niekedy na supera ale v ramci nie ze slusnosti ale prosti vramci urcitych medzi a po zapase sa vsetko konci s par vynimkami ziadne potycky po zapase a chodia medzi sebou fanusikovia jedneho tabora ci domaceho co u nas nie je mozne nedokazem si predstavit ze by som sa mal prejst s nitrianskym salom a dresom dokonca po takej trnave na 90% by ma doslova zabili smilies/sad.gif musi sa s tym nieco spravit ja si myslim ze by bolo treba normalne skusit spropagovat a zohnat ludi aspon okolo 25 na zaciatok a islo by sa na tribunu dole napriklad kde to je tiez lacnejsie a bol by lepsi kontakt s hracmi aj o tom to je nie o tom ze si oni pre seba krici my sme sprosti ja si myslim ze podstata FUTBALU JE POMOCT HRACOM ATMOSFEROU K LEPSIM VYKONOM A BAVIT SA !!! to je moj nazor k to sa pripoji?
...
Napísal juuulko, 03. 10. 2007 17:41
a preco to v Nitre nieje mozne? podla mna fosfor by to dokazal,mohol by byt aj vodca,a on vykope tych rasistov a fasistov hnusnych zo stadionov,tak dufam ze na najblizsom zapase urobi fosfor vlastny kotol kde budu ti najslusnejsi fans,dufam ze vas bude co najviac,drzim palce smilies/cool.gif
...
Napísal juuulko, 03. 10. 2007 17:45
aj vo vela inych statoch je viacej kotlov,dokonca na niektorych stadionoch je na jednej strane kotol z pravycovych fanuskov, na druhej z lavycovych, inde zas s rasistov a na druhej strane stadiona su antirasisti ale je dokonca aj taky, to je PSG kde v kotli jednom su bieli, a na druhej strane su pristahovalci.. proste je to bezne, tak dufam ze vytvorite nejaky druhy kotol a bude vas velmi vela, a tie male deti od tych fasistov urcite prilakate do kotlu k sebe,tak hor sa nato a na najblizsi zapas chcem vidiet 2 kotle!
to maradona a všetkým slušným fans
Napísal Neverny Nitre, 03. 10. 2007 17:50
Byť slušným fanúšikom na futbale nie je vôbec populárne. Dnes sú IN najmä chrapúni a čím sprostejšie pokriky, tým viac stúpate v rebríčku. Je naozaj škoda, že nitriansky Fanclub existuje len formálne a nie je schopný prilákať medzi seba viac členov bez ohľadu na to, či Nitra hrá o posledné priečky, alebo o špicu tabuľky. Ale pre to treba aj niečo urobiť a nie čakať, že sa ľudia budú za členov sami od seba hlásiť.Ale nemôže to všetko byť na pleciach jedného človeka, musí sa dať dokopy skupinka nadšencov, ktorý do toho aktívne pôjdu s jasne rozdelenými úlohami a jasným cieľom. Táto stránka je pekná a záslužná vec, ale bohužiaľ nesplnila svoj cieľ: rozšíriť rady Fanclubu o nových členov. Ale inak tie myšlienky maradonu a fosfora sú správne a súhlasím s nimi. smilies/cool.gif
...
Napísal fosfor, 03. 10. 2007 18:06
ja ten slusny kotol zial nevytvorim lebo nezijem na slovensku, napisal som len svoj nazor ako uz aj na stranke
fc nitra v diskusii o zapase s trencinom http://www.fcnitra.sk/index.ph...are&id=551
reagujem len na skutocnost ze v mojom srdcovom klube hnije fasizmus a to ma dost mrzii...
to fosfor
Napísal Neverný, 03. 10. 2007 18:28
A kde bývaš? Šak by si mohol dochádzať aspoň na zápasy do kotla. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
...
Napísal maradona, 03. 10. 2007 18:41
neverny chcel si tym povedat ze fanklub je na jednom cloveku ved vraj ich je okolo minimalne 20 tak si myslim ze to je dostatocny pocet a ked len kazdy prinese 1-2 ludi tak je to super ale ak je fanklub 1 clovek potom to nie je bohvieco.... smilies/sad.gif fosfor neverny do toho smilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gif
...
Napísal maradona, 03. 10. 2007 18:44
toto je podla mna dobra tema a uz by bolo treba sa do toho ozaj pustit !!! a som presveceny ze postupom casu by sme mali viac clenov ako ultras !!!!!!
2. pre admina
Napísal radovan, 03. 10. 2007 19:47
OK....ale neprenasaj svoju skepsu a pesimizmus aj na druhyx ludii,toto urcite nie je cesta ktora pomoze slov. ale najma NITRIANSKEMU futbalu a fanusikovi....
...
Napísal maradona, 03. 10. 2007 19:56
radovan to nie je pesimizmus to je kruta realita nitrianskeho a celoslovenskeho futbalu kultura ziadna na nasich stadion neexistuje ved vo vyspelych zapadnych krajinach sa ludia bavia spievaju fandia ale ziju zo zapasom u nas ked dame gol polovica ultras zbada po 3 minuta je to tak o tom ma nikto nepresvedci
...
Napísal juuulko, 03. 10. 2007 20:04
maradona a ty spievas? fandis? urcite nie, tak nechapem potom preco tu pises ze by si chcel aby to bolo ako na zapade,ved ty by si potom na futbal nechodil, lebo ty neuznavas spievanie a fandenie a emocie, ked to sam nerobis.. a ano, zacni uz nieco robit, sprav dalsi kotol a prekonaj ultras, inak ultrasakov je tak 40 mximalne, ostatny su tam iba fanuskovci,par mladych nitrianskych futbalistov a tak. tak si sprav svoj sektor a ked si ovela lepsi ako ultras tak urcite tych zvysnych 100 fanuskov z terajsieho sektru prilakas k tebe a aj ostatnych strhnes.tak smelo dotoho ,ja ti budem len drzat palce
...
Napísal maradona, 03. 10. 2007 20:36
juuuulko moj ja mam spievat ze som sprosti a podobne veci? to ma moc nelaka a co ti mozes vediet o mojich emociach prosim ta?
to radovan
Napísal Admin, 03. 10. 2007 21:05
Článok nie je priamo o nitrianskom futbale. Momentálne nie je dôvod na žiadnu skepsu a pesimizmus v nitrianskom futbale, práve naopak. Sú tu samé dôvody na optimizmus a popritom aj na rozšírenie a fungovanie členskej základne Fanklubu.
...
Napísal Big Bird, 03. 10. 2007 22:22
Už len to nám chýba další Ružafans.Sú slušní a stale ich je 5 a pol a tie ich 3 trápne pokriky.Ak chcete v Nitre toto nech sa páči nikto vam nebrani ale uvedomte sa aká by tu bola atmosfera keby tu neni Ultras Nitra.
...
Napísal juuulko, 03. 10. 2007 22:24
kde som ja napisal ze mas spievat ze si sprosty?? si lepsie precitaj co som napisal, spievaj tak ako v zapadnej europe, spievaj si co chces a co chces aby spievali aj ostatny.tak hor sa nato, na najblizsom domacom zapase som nato zvedavy smilies/smiley.gif
...
Napísal maradona, 04. 10. 2007 07:14
Big bird kto tu zas hovori o trapnych ruza fans? ja len aby si videl ze sa da zabavat inak ( nehovorme pls o ruza fans ok ) ako vykrikmi my sme sprosti chapes...vid aj co bol u nas Wales a Irsko ak si bol mohol si videt taku polovicnu britsku atmosferu
...
Napísal Zo sektora, 04. 10. 2007 10:40
Alebo to je tak,že niektorý sa asi hanbia spievat chorále(neviem pred kým alebo čím)...skôr hanba je ked niekto nosí šál Ultras Nitra a sedí na tribúne
...
Napísal juuulko, 04. 10. 2007 12:13
maradona no odpis co a ako teda
Nastal ten správny čas
Napísal Neverný, 04. 10. 2007 12:32
Mám pocit, že teraz je ten správny čas, aby sa tí najaktívnejší stretli, dali hlavy do kopy a začali organizovať Fanklub. smilies/cool.gif
MEGA
Napísal jozo, 04. 10. 2007 16:51
TENTO CLANOK ASI PISAL NEJAKY MEGA k....t , ktory tam ani nebol ,,ja som tam bol a nebola tam ziadna "mega bitka" len lietali kamene , to je vsetko ,,inac asi to najzaujimavejsie co sa na zapase objavilo smilies/cry.gif
...
Napísal ANTIADMIN, 04. 10. 2007 17:06
CHLAPCI CO SA TU DUSUJETE O VTVORENIE SLUSNEHO KOTLA ASI NEVIETE CO JE FUTBAL .V ANGLICKU VIDITE LEN GOLY CO VAM PUSTIA V TELKE ALE CO JE PRED A PO ZAPASE NEMATE ANI SAJNU !KEBY NENI TRNAVY TAK LIGA BY BOLA UPLNE ONICOM .TRNAVA TYM ZE PRILAKALA LUDI NA STADION UPUTALA AJ OSTATNYCH ULTRAS ABY SA VRACALI NA STADIONI V HOJNEJSOM POCTE ....A SLUSNY SEKTOR JE ASI TAKY REALNY AKO ZE MOCENOK VYHRA LIGU MAJSTROV ,, TU MA FUTBAL A SPRAVANIE SA NA FUTBALE NEJAKU TRADICIU ,, TO NENI FANDENIE NA POL ROKA AKO NA HOKEJI ,,KED STE VSETCI CO TU PISETE JAK MALE DETI ,, STAVIM SA ZE AJ VRATANE ADMINA ,,POVZBUDZOVALI O STOSEST .. FUTBAL JE FUTBAL ,,KED SA VAM NEPACI FANDENIE ULTRAS ,,NECH SA PACI NA HOKEJ A ZAMYSLET BY STE SA MALI VY A NIE ULTRAS NITRA ,,KEBY ICH NEBOLO DOTERAZ BY BOLO TICHO NA STADIONE AKO V PRVYCH TROCH KOLACH ..NITRA DO TOHO smilies/cool.gif
to antiadmin
Napísal maradona, 04. 10. 2007 17:17
chacha ty si bol niekedy v anglicku ja som tam bol na par zapasoch ak by ta zaujimalo premiere league vacsinou liverpoolu a absolutne ZIADEN problem som nevidel a chodili medz isebou fanusikovia liverpoolu a evertonu a vsetko ok prebehlo to ze sa par chlapco z 35 000 ludi dohodnu niekde na drhuej strane mesta na bitke nikoho nezaujima ale cez zapas je to vsetko ok a parada tak ty to nekomentuj ak si videl akurat videa na youtube
...
Napísal fosfor, 04. 10. 2007 19:03
nic proti ultras, fandeniu v ramci fair play, choreo...
to vsetko k futbalu patri.
ale nieco je tu chore. vy nemate radi futbal, vy mate radi konflikt. a hlavne to otvorene priznavanie sa k fasizmu ma zaraza.. je to este vuobec mozne v 21 storoci? otvorene podporovat tyranov a masovych vrahov, kricat 88, prepojenie na nacisticke stranky, ukazovanie sa v naci handraach... dufam ze sa s tym zacne nieco robit a nitra nebude cakat tak dlho ako slovan a s naackami zatoci..staci si precitat paar diskusii na nasich strankach a mena resp. nicky suu jasnee.
...
Napísal maradona, 04. 10. 2007 19:07
mas pravdu ale nie vsetci su taki
Najhoršie je
Napísal Neverný, 04. 10. 2007 20:11
to, že tí ultrasprostí ovplyvňujú tých normálnych. smilies/angry.gif
admin maradona
Napísal radovan, 04. 10. 2007 20:56
hej ok suuhlasiim,ale myslim si, ze uz dost casu ubehlo na to aby sa aj nejaki ludia hlasili k oficialnemu fc nitra fun klubu...v nitre xyyba ten zlaty stred co vie fandit v raamci nejakych medzí.na jednej strane tu mame jadierkarov,ktorich mame moznost sledovat na tejto straanke,alebo ultras ktori to nielkedy naozay prehanaju....myslis ze na nesere ked ludi v"kotli" nezaujima vobec priebeh na ihrisku..??ale niekde sa zacat musii..a to nie na tribune ale v sektore!!!
...
Napísal juuulko, 04. 10. 2007 21:16
ach jaj... no kedy vytvorite ten druhy kotol? naco pisete len kritiku ked sa nesnazite o nieco lepsie, smrt netu, naco sem pisete, radsej vypnite net a cinnte sa a fosfor ty mas riadne komplexy z nacizmu.. ved stale len to spominas ach.. ako keby sa kotol neustale prejavoval nacisticky.. a ake prepojenie na nacisticke stranky? nevsimol som si.. a ake su naci znacky? thor steinar? zato ze nejaky obchodnik ma nejaky politicky svetonazor tak co? zato si nemozem obliect velmi kvalitnu handru, na ktoru asi ty nemas a zavidis.. alebo do coho sa mam obliekat? ked vyraba nejaku handru napr demokrat tak sa do nej mozu len demokrati obliekat? alebo ked zid tak len zidia.. ?? nechapem co mas proti znacke na ktoru ma licenciu niekto s nejakym politickym svetonazorom.. ,ja som narozdiel od teba tolerantny clovek a nevadi mi kto sa ako oblieka, kto ako krici,ak to nekrici na mna.. 192-92-12 4 10-14 !!!! tak a teraz podla fosfora som naicsta a da zakazat tieto cisla smilies/cheesy.gif a vi co sa vam tak velmi nepaci, tak uz konecne zacnite nieco robit a nielen doma za netom kritizovat!!
...
Napísal fosfor, 04. 10. 2007 23:06
viem ze nie vsetci su nazis, ale ti co su a nenavistne skandujuu event. robia vytrznosti by mali zmonitorovat a
v case futbalu by sa mali hlaasit na fizlarni.
to nech si radsej klub setri peniaze na zaujimave prestupy ako na eventuelne pokuty za menej ako 50 fanusikov ktorych futbal nebavii ...
...
Napísal juuulko, 04. 10. 2007 23:56
http://matejbucko.blog.sme.sk/...tarat.html BOHUZIAL FOSFOR,MUSIM TA SKLAMAT, ALE V NITRE VYTRZNOSTI NA STADIONE NIE SU, MOZNO BOLA NEJAKA VYNIMKA, ALE DA SA POVEDAT ZE V NR NA STADIONE VYTRZNOSTI NIE SU! TEDA ICH NEKONAJU DOMACI FANUSKOVIA A UZ VOBEC NIE ULTRAS!!
...
Napísal maradona, 05. 10. 2007 07:20
juuulko moj stale odbocujes ked sa ta opytam ze tebe je v poriadku ked kricis ze si sprosti? a smrt sportu? potom tam musis chodit jedine sa vyblaznit a ani nevies preco inak si to tymito vykrikmi neviem vysvetlit prosim ta poucma smilies/angry.gif
...
Napísal Zo sektora, 05. 10. 2007 10:42
A čo to každému vadí?..Hlavná vec ked sa kričí:Všetci to kričia-Hedviga je madarská p.ča tak to nikomu nevadí a ešťe sa aj na tom ludia zasmejú.Ale to nikdo nevydvihuje prípravu chórea-to sa samé nespravý,obojručky a transparenty ani nehovorím!
...
Napísal maradona, 05. 10. 2007 11:12
to klobuk dole ale ked sa krici na hedvigu tak sa uz csetci na tribune smeju ze je to dost trapne uz smilies/angry.gif
...
Napísal juuulko, 05. 10. 2007 11:21
maradona ty neodpovedas na moje otazky a ten choral my sme ti nitrania je uz velmi stary,kricia ho aj hraci,kricim ho aj ja, je to uz tradicia a je to recessisticky choral,vobec mi nevadi a viem preco chodim, chodim preto lebo milujem nitru, milujem futbal,a najviac milujem tu atmosferu ktora sa dokaze vytvorit,aj ked v nr to buhuzial nie je nic moc, lebo nr ma len tak do 200 fanuskov.. sak co uz
...
Napísal ANTIMARADONA, 05. 10. 2007 11:26
MARADONA MAS TO POMULENE A V KOTLI SI URCITE ESTE NIKDY NEBOL smilies/angry.gifNEVIEM NACO SEM PISES O NACIZME ,VSAK NAPIS LIST NA MINISTERSTVO VNUTRA A NECH TO RIESIA ,POKIAL VIEM TAK NAD SEKTOROM NAM STOJA POLICAJTI A NIC PROTI NACIZMU AKO TY HOVORIS ,,MOZNO AJ PRETO ZE TAM NIC NACISTICKE NIE JE smilies/cool.gifA K TOMU POKRIKU MY SME SPROSTI ,,MA TO UZ MENSIU TRADICIU A KTO NECHCE NECH TO NEKRICI ..A ESTE SOM NEVIDEL ZE BY NIEKTO V SEKTORE ZAUTOCIL NA NORMALNEHO FANUSIKA . CHODIM DO SEKTORU DLHO , NIE SOM FASISTA A NESTRETOL SOM SA S NEJAKYMI RADIKALNYMI PREJAVMI .. A PRAVDOU JE ZE BEZ ULTRAS BY SEKTOR NEEXISTOVAL!!!!!! smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif UZ TO POCHOPTE , 5 MORALISTOV NESPRAVI SEKTOR
...
Napísal maradona, 05. 10. 2007 11:31
nepamatam si moj ked som ja hovoril o nacizme no nehaj tak co uz..
MILY MARADONA
Napísal kahi, 05. 10. 2007 11:38
JA SNAD LEN TOLKO ...NIKOHO NEODRADUJEME A KLUDNE VYTVORTE DRUHY SEKTOR ASPOM BUDE DOBRA ATMOSFERA PROPAGUJTE SA ZAHNAJTE SI LUDI ALE POTOM SI NA NAS HUBU NEOTVARAJTE LEBO SAMI ZISTITE CO TO STOJI USILIA,CASU,PENAZI,OSOBNEJ POKORY,ODHODLANIA A HLAVNE TU V NITRE NEUVERITELNE MNOZSTVO NERVOV TAKZE SMELO DO TOHO.
...
Napísal juuulko, 05. 10. 2007 11:42
tak tak ako pise kahi, hor sa nato, nik z ultras vam nebrani vytvorit si novy sektor niekde na stadione, ja vam dokonca drzim palce.. ako pise kahi,aspon bude lepsia atmosfera, tak na najblizsom domacom zapase so sencom bude novy sektor.tesim sa a ked nebude, tak dufam maradona ze uz nikdy viac nenapises a ani nepovies nic smerom k ultras a celkovo k fanuskovskej scene smilies/smiley.gif
nehádajte sa
Napísal Slepý, 05. 10. 2007 12:52
Naozaj ide o to, aby bola lepšia atmosféra, aj keď posledné zápasy to bolo fajn, k čomu prispeli určite hlavne ultras a vyburcovali aj tribúnu. A o toto ide asi nám všetkým. Bude iba dobre, ak sa zmobilizuje partia, vytvorí druhý sektor pod tribúnou. Nemá ale význam kydať jeden na druhého. Každá snaha sa musí oceniť, aj keď nemusí vyjsť.
Tak konečne!
Napísal Admin, 05. 10. 2007 14:25
Tu čítam nejaké konštruktívne návrhy. smilies/cool.gif
...
Napísal Trúd, 05. 10. 2007 14:53
niektorí si mýlia pojmy ultras a hooligans.

ja som za zákaz propagácie komunizmu, zsssr apod........mňa napríklad irituje tričko s kosákom a kladivom, ako fosfora Thor Steinar. socializmus má na svojom konte niekoľkonásobne viac obetí ako nacizmus.

nech sa páči, druhý kotol. len som zvedavý, či budete ochotní obetovať tomu tie veci ako spomímal kahi, alebo si myslíte, že my (ULTRAS&Hooligans) tomu venujeme len čas v deň zápasu? to si asi neviete predstaviť, čo to všetko obnáša.

a k tým zápasom v zahraničí: páni, poniektorí členovia ultras majú za sebou tie najväčšie derby zápasy po celej Európe (Taliansko, Anglicko, Srbsko,Maďarsko, Poľsko, Čechy,...atď) niekoľkokrát pochodené. a ak si myslíte, že tam sa to vždy skončí bez problémov, kardinálny omyl. pretože vaše vzory, typu liga majistrov, to už s futbalom nemá nič spoločné, to je obyčajný komercializmus, čistý biznis, nič iné. a preto ULTRAS CONTRO IL CALCIO MODERNO!!!
...
Napísal maradona, 05. 10. 2007 15:24
trud ja len opakujem bol som na niekolko zapasov v anglickej premiere league no ak by som mal byt presny boli tusim 4 ani raz som nezaznamenal nijaky konflikt pred a po zapase a chodia medzi sebou aj taki aj taki fanusikovia samozrejme cez zapasom tam boli aj narazky na supera ale ani zdaleka zas tolko nie co u nas a po zapase konec pourazali sa na zapase ale potom sa nic nedialo to som tym chcel povedat
...
Napísal Trúd, 05. 10. 2007 17:20
tak iné je pohybovať sa medzi fans a iné medzi rowdies.
ale nechápem, čo máte akú fantasmagóriu, ako keby sa pravidelne pred každým futbalovým zápasom diali v okolí štadiónov neskutočné fighty. slovenská scéna zaostáva v tomto smere aj za českou. vermi, že fighty pred svedkami nie sú pre nás nijak priťažlivé.
...
Napísal Trúd, 05. 10. 2007 17:23
radšej by ste sa mali zamerať na to, ako dostať sfz a slovenský futbal z korupcie a špiny. TO JE NAJVAČŠÍ PROBLÉM FUTBALU U NÁS!
...
Napísal maradona, 05. 10. 2007 17:31
ja nemam nic proti fightom niekde mimo po zapase ja hovorim o bitkach na stadionoch ako napr. trnava ze tam take je fakt MINIMALNE
...
Napísal Trúd, 05. 10. 2007 18:54
to je jasné, to už pár rokov. a u nás je to ako bežné za posledné roky? 2-3 krát za niekoľko rokov je bežná rutina? asi nie.

na slovensku sa vždy snažíme odvracať pozornosť od prioritných problémov a upriamovať ju iným smerom. dosť smutné!
...
Napísal juuulko, 06. 10. 2007 02:45
maradona tak co?? preco neodpisujes?? tak bude ten druhy kotol?? navrhni plagaty a ja ti s radostou pomozem aj s lepenim.. tak som zvedavy jaku iniciativu vyjavis

Napíš príspevok
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley

Powered by Azrul's Jom Comment for Joomla!
busy
Posledná úprava ( pondelok, 01 október 2007 )
 
< Predchádzajúca   Ďalšia >

Aktuality

AS Trenčín B - FC Nitra U12 0:1 (0:0), 11.kolo

Gól FC Nitra: Galko

Zostava FC Nitra: Bartoň - Pajer, Galko, Jeney, Dunda,  - Kutiš (Urbanič), Košťál, Moravčík, Kinče (Vindiš) Urblík (Vavrovič), Bojda (Vestenický)

 
AS Trenčín B - FC Nitra U14 0:5 (0:3), 11.kolo

Góly FC Nitra: Čéry 3, Švihorík, Drgoňa (11 m)

Zostava FC Nitra: Nemec - Solník, Dubeň (Civáň), Miškovič, Švihorík, (Sivo) - Oravec, Drgoňa, Petráni, Čéry (Krajanec) - Šmehýl (Škerlanec), Král (Kajaba)

 
FC Artmedia Petržalka - FC Nitra U17 1:1 (0:0), 12.kolo

Gól FC Nitra: Ferenčík

Zostava FC Nitra: Hromádka - Grman, Kinček, Štetina, Pindéš - Dano - Fridrich, Moravčík, Greguš (70.Pintér), Paukner (70.Halaji) - Ferenčík, Mikuš

 
FC Artmedia Petržalka - FC Nitra U19 1:3 (0:1), 12.kolo

Góly FC Nitra: Škrováň, Boszorád, Kotora

Zostava FC:  Kopecký - Kotora, Hunák, Bajza, Gajdoš E.(Gajdoš M.) - Bratský (Král) - Boszorád, Škrováň (Šimonek), Drotár, Beitl - Gajdošík

 
FC Nitra U16 - Myjava 5:0 (2:0)

/7.10.2007/ 2. liga ml. dorastu, 12. kolo

Góly: Kanyicska 2, Cingel (11m), Krajanec, Lörincz,

Zostava FC: Planický - Galovič, Sailer, Mládenek, Sűttő (Benczy) - Brath (R.Pintér), Ács, (Lörincz), Krajanec, Szabó (Birdač) - Kanyicska, Cingel.
 
FC Nitra U18 - Myjava 3:1 (1:0)

/7.10.2007/ 2. liga st. dorastu, 12. kolo

Góly za FC: Póša,Sűttő,Bajnok.

Zostava FC: Hužovič -Žikavský,Kaprinai,Kolmokov,Jančovič -Bacigál (Bakita), Pfeifer,Póša (Prikler), Svitek(Lehotský)-Bajnok,Buday (Sűttő)

 
FC Nitra U15 - Slovan BA 2:1 (1:0)

/6.10.2007/ 1. liga st. žiakov - 10. kolo 

Góly: Gunda 2 

Zostava FC: Martinkovič - Ternény, Grman, Petráš, Malý - Adámek, Adamkovič (Brezík), Hnilica, Takáč - Gunda, Kemláge (Lukács)

 

 

 
FC Nitra U13 - Slovan BA 3:0 (1:0)

/6.10.2007/ 1. liga ml. žiakov - 10. kolo

Góly za FC: Dráfi 2, Mihalovič

Zostava FC:  Tomka - Mesároš, Studený, Kastelovič (Škarba), Gál (Borot) - Kacír,Horváth (Horeš), Mihalovič (Štefanovič), Barborík (Ondrejka) - Ivan, Dráfi

 
FC Nitra "B" - Slovan "B" 0:1 (0:1)

/15.9.2007/ - 10. kolo II.ligy západ.

Gól: 35. Štepanovský

FC:  Tujvel - Bernát (68. Farkaš Marián), Harbuľák, Ďuriš L., Kúth - Kolár, Hnilica, Glenda (27. Farkaš I.), Guzmický, Machovec (46. Jakubjak) - Áč

Slovan: Kiss - Janek, P. Kratochvíl, Cseh, Valovič - Ižvolt, Schleifer, Kubala, Štepanovský (85. Rafaj) - Tomašek (88. Carrera), Melek (87. Belica). Tréner: M. Timko

 

 

FanChat

Posledná správa: 1 hodina, 35 minútami pred
  • Tibor : FC Nitra U11 - Levice 2:0 Góly FC : Rákoci, Zsák
  • Tibor : FC Nitra U10A - Levice 4:0 Góly FC : Fábry 3, Zelenka
  • Tibor : FC Nitra U9A - Levice 1:3 Gól FC : Húska
  • [GUEST]guest_994 : Smile sad eek cool razz cry twisted wink
  • [GUEST]guest_830 : Ja by som tiež chcel Bruna zožrať!!! grin
  • [GUEST]guest_3094 : Bruno, ja ťa žeriem!!!
  • [GUEST]guest_4764 : bruno:tie vyhry boli poctivo odovzdane mozem to potvrdit lebo aj ja som si bol pre jednu a ked si si nevedel zariadit na to cas tak to uz je tvoja chyba!!!
  • [GUEST]guest_8539 : Bruno, asi si vrazil do tipovania spústu prachov, keď sa tak dožaduješ nejakej smiešnej výhry. Tuším tam boli za jednotlivé kolá nejaké plagáty. No, neviem, ako by si sa tváril, keby to ho poslali zložený v obálke  razz grin grin grin
  • [GUEST]guest_4821 : Pokiaľ viem, všetky vyhry, o ktore sa vyhercovia prihlasili a prišli si po ne (lebo kto by chodil za vyhercom, že ?) boli odovzdane poctivo. Prečo si si nevedel zariadiť prevzatie vyhry ?
  • [GUEST]Bruno : smejete sa ale neviem ako to budete mat s vyhrami vy....ked nevedia splnit co slubia....
Zvuk:

Anketa

Koho by ste dali do brány proti FC Senec?
 

Posledné príspevky FanFóra

Najbližšie udalosti

Zobraz celý kalendár

Iní píšu o FC Nitra

Denník Šport: Nepôjdem tam so strachom!
Denník Šport: Nitra ukončila pozitívnu, Slovan negatívnu sériu
Denník Šport: Strýko ho podpichoval 
Plus Jeden Deň: Rozpráva sa s tyčkami 
Denník Šport: Kde Je Nitra?
Denník Pravda: Seneckého mrzel v premiére iba gól 
Denník Šport: Anelka takmer „prepálil“ hrudník Seneckému
Nitrianske noviny: Nie je predaj ako predaj 
Denník Šport:  V kútiku duše veril ...
Denník Šport:  Bodové hody pre hostí
www.profutbal.sk Nitra zostala nezdolaná, obstála aj u majstra

Posledné video


Nitra - Trencin - tlacovka

Posledné foto


Nitrianska zver

Tipovačka - pravidlá

tipovacka pravidla